|
Bekijk de dagelijkse DAG DEAL! van HighFlow: http://www.highflow.nl/dagdeal
|
|
|||||||
| Home | Registreer | Gallery | Videos | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| HighFlow Webshop Tips, ideeën, suggesties voor onze webshop? Plaats ze hier. |
![]() |
|
|
LinkBack (5) | Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Water knutselaar.
|
Productomschrijving correcties
-----------------------
Zie je bij een product in ons webshop een fout in de productomschrijving? Of kan het beter omschreven worden? Graag in deze topic een bericht plaatsen met jouw correcties/verbeteringen. Alvast bedankt! ----------------------- Ik heb hier een niet echt een bug maar een fout. Er staat onder de BitsPower fillport dat 1 inch gelijk is aan 1,99 cm. Laatst gewijzigd door Freddy; 5 april 2009 om 21:53 Reden: was nog niet klaar. |
|
|
|
| Thanks from: | Freddy ( 5 april 2009) |
|
|
#2 |
|
Administrator
Credits: 194.303
Thanked 1.915 Times in 1.255 Posts
Images: 79
Rep kracht: 12 ![]() |
Thanks! Gecorrigeerd.
Heb er gelijk een aparte topic van gemaakt. Als iemand een productomschrijving ziet wat niet klopt, graag hier even melden. Alvast bedankt! |
|
|
|
| Thanks from: | vhrgamer ( 5 april 2009) |
|
|
#3 |
|
Water knutselaar.
|
Nice dat je er gelijk een topic van hebt gemaakt! Houdt het lekker overzichtelijk!
Je moet alleen even de start post veranderen Freddy, dan is het wat duidelijker. Edit: Ik dacht dat de Fillport maar een gat van 2 cm nodig had. Ik denk dat het dus geen inch is maar wel gewoon die 1,99 cm. Dus misschien handig als je dit even na meet Freddy. Laatst gewijzigd door vhrgamer; 5 april 2009 om 21:31 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Watercooled by HighFlow
|
ja de prijzen kloppen niet, veel te hoog
![]() geintje... maar ik zal wel ff meekijken af en toe... ik neem aan dat spelfouten ook gecorrigeerd dienen te worden?
|
|
|
|
#7 |
|
Water knutselaar.
|
Kun je duidelijker aangeven welke BP fittingen wel Black Sparkle zijn en welke niet. Want nu is het onduidelijk als ze zo door elkaar staan.
En dan bedoel ik bijvoorbeeld als je op BP klikt dat je eerst een keuze moet maken tussen Black Sparkle of Silver Shining. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
Ze zijn black sparkle als er "Black Sparkle" in de productnaam staat.
(anders staat er Silver Shiny) We hebben er nu nog niet veel van, als er meer black sparkle in ons assortiment komt, dan kunnen we overwegen om er een aparte categorie van te maken. Je kan nu ook zoeken naar "sparkle": HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling en modding! - Zoekresultaten= |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Koning van de Lach :D
Credits: 31.151
Images: 1
Rep kracht: 3 ![]() |
ik zou alle beschrijvingen naar het Nederlands vertalen ipv klakkeloos kopieren plakken, ziet er zo cheap uit!
|
| Thanks from: | RRPhantom (13 april 2009) |
|
|
#13 |
|
Administrator
Klakkeloos kopieren/plakken gebeurd ook niet.
De omschrijving/specs worden wel eerst gecontroleerd en gesorteerd. Duitse teksten vertalen we wel, maar Engels niet direct, omdat de meeste mensen in NL Engels kunnen lezen. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
HighFlow Moderator
Credits: 14.955
Rep kracht: 2 ![]() |
Citaat:
, soms staan de maten in '' terwijl je CM wil hebben, is ook niet altijd even handig.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
HighFlow Moderator
Ik wil best helpen hoor
, het zou helemaal mooi zijn als ik daarmee wat korting kan verdienen (of een goedkoop product naar keuze zoals SATA kabeltjes). PM maar
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
HighFlow Moderator
Is goed, ik hoor het wel!
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Water knutselaar.
|
Lijkt me een goed idee als een Moderator dat gaat doen!
Die is tenminste echt met Highflow bezig en zo'n vertaler die komt meestal maar 1 keertje langs. |
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.highflow.nl/forum/f35/productomschrijving-correcties-2223/
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Flowmeter en mCubed - Hardware.Info | This thread | Refback | 9 februari 2010 10:15 | |
| Flowmeter en mCubed - Hardware.Info | This thread | Refback | 6 februari 2010 17:14 | |
| Flowmeter en mCubed - Hardware.Info | This thread | Refback | 6 februari 2010 14:34 | |
| Flowmeter en mCubed - Hardware.Info | This thread | Refback | 6 februari 2010 14:29 | |
| Flowmeter en mCubed - Hardware.Info | This thread | Refback | 6 februari 2010 14:25 | |