Bestellen & Verzending
Bestellen en Verzenden
(de uitgebreide voorwaarden kunt u downloaden als PDF bestand, onderaan deze pagina)
Bestelling plaatsen
Bevestiging
Annuleren
Betalingswijze
iDEAL
PayPal
Levertijd
Verzendkosten
Levermomenten
Leveringsvoorwaarden
Prijzen
Problematiek
Retourbeleid
Levering defect product
Levering verkeerd product
Waardepunten
Download onze algemene voorwaarden
Bestelling plaatsen:
Bestellingen kunnen uitsluitend gedaan worden via onze webshop,
door de volgende stappen te volgen:
Stap 1:
Zoek eerst het product van uw keuze:
Dit kunt u doen door te klikken op een van de productgroepen. U krijgt dan een lijst met de producten. Of als u al precies weet wat u wilt, kunt u de zoekfunctie gebruiken. Staat het product die u zoekt niet op onze website? Dan kunt u die aanvragen via onze forum, of stuur ons een e-mail.
Stap 2:
Klik op uw product voor meer productinformatie:
U kunt een product kiezen door het product aan te klikken. U krijgt dan de productinformatie te zien van het bepaalde product. Als u vervolgens het product wilt bestellen, vult u het aantal in en klikt u op de knop Bestel. Uw gekozen product verschijnt dan in uw winkelwagen. Door op uw winkelwagen te klikken rechts boven aan de pagina of onmiddellijk na het invoeren van uw bestelling komt u terecht op de besteloverzicht pagina.
Stap 3:
Controleer uw bestelling:
Bij het besteloverzicht pagina kunt u een foutieve bestelling verwijderen of aanpassen. Indien u het aantal wilt wijzigen dan vult u het juiste aantal in. U kunt een nieuw product uitzoeken door op "Verder winkelen" te klikken. Door op "winkelwagen" te klikken krijgt u het scherm met het besteloverzicht. U kunt ook bovenaan de pagina op uw winkelwagen klikken.
Voer bij een bestelling uw betaalkeuze in en vul uw adresgegevens volledig in.
Uw gegevens zullen worden behandeld volgens onze privacy voorwaarden.
Stap 4:
U krijgt nu een afschrift van uw bestelling op het scherm. Print deze uit voor uw eigen administratie. U krijgt ook van ons nog een bevestiging via e-mail toegestuurd + een bevestiging als uw artikel is verzonden.
Bevestiging:
Nadat u via de website besteld heeft, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail en de gegevens om uw bestelling online te raadplegen.
Annuleren:
Als u een vergissing heeft gemaakt, en uw betaalde of nog niet betaalde order wilt wijzigen of annuleren, is dit mogelijk per e-mail.
Betalingswijze:
U kunt bij onze shop op twee manieren betalen: online en offline.
Bij offline betaling maakt u zelf het verschuldigde bedrag over op onze rekening. U dient het bedrag over te maken op bankrekeningnummer NL83RABO0141094567 ten name van HighFlow te Rotterdam en onder vermelding van uw bestellingnummer. Dit nummer krijgt u verstrekt na uw bestelling.
U kunt ook kiezen voor online betaling, dan betaalt u direct na bestelling.
Wij accepteren daarvoor PayPal en iDEAL. Voordeel van online betalen is dat de betaling direct bij ons binnen is en wij uw bestelling direct kunnen verwerken.
Betalen met iDEAL:
iDEAL is de nieuwe online betaalmethode ontwikkeld door de ABN AMRO, ING Bank, Postbank en de Rabobank. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen en het bedrag direct zelf via internet overmaken. Makkelijk en vertrouwd via je eigen bank. Als gebruiker van internetbankieren kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder aanmelding.
Bekijk hier de demo!
In de kassa van onze webshop kunt u bij betalingsmethodes kiezen voor het betalen met iDEAL. Klik daarna op de "Plaats Bestelling" knop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u authoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en wij zullen direct een bevestiging krijgen van uw betaling. Het kan voorkomen dat een iDEAL betaling niet voltooid kan worden, door bijvoorbeeld problemen met het internet. Als dat het geval is, kunt u het beste het bedrag overmaken per internetbankieren en ons een email sturen met een screenshot, waarbij duidelijk te zien is dat het bedrag van uw rekening is afgeschreven. Wij zullen dan alsnog uw bestelling z.s.m. versturen!
Betalen met PayPal:
PayPal is een online betaalservice waarmee u artikelen in vele online winkels kunt betalen. Wij ondersteunen ook betaling per PayPal! U dient hiervoor wel eerst een PayPal account te hebben. Als u nog geen PayPal account heeft, kunt u die hier aanmaken.
In de kassa van onze webshop kunt u bij betalingsmethodes kiezen voor het betalen met PayPal. Klik daarna op de "Plaats Bestelling" knop u wordt Vervolgens doorgeleid naar de PayPal betaal pagina waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door PayPal gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u authoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw PayPal rekening afgeschreven en wij zullen direct een bevestiging krijgen van uw betaling. Het kan voorkomen dat een PayPal betaling niet voltooid kan worden, door bijvoorbeeld problemen met het internet. Als dat het geval is, kunt u het beste het bedrag overmaken per internetbankieren en ons een email sturen met een screenshot, waarbij duidelijk te zien is dat het bedrag van uw rekening is afgeschreven. Wij zullen dan alsnog uw bestelling z.s.m. versturen!
Levertijd:
Alle producten in ons webshop zijn op voorraad, tenzij de levertijd ervan is vermeld. Bestellingen worden daarom normaliter binnen 1 of 2 werkdagen bij u bezorgd, mits de bestelde artikelen op voorraad zijn en uw betaling is voldaan. Indien wij de producten niet op voorraad hebben, maar onze leveranciers wel, dan kunt u rekenen op een levertijd van ongeveer 5 werkdagen. Indien onze leveranciers de producten niet op voorraad hebben, kan de levertijd variëren. Mocht de levertijd van de bestelling meer dan 5 werkdagen bedragen, dan wordt u daarvan op de hoogte gebracht en wordt u tevens de oorzaak van de vertraging meegedeeld. Bestellingen worden pas geleverd, nadat uw betaling is voldaan. Er wordt niet geleverd op zon- en feestdagen.
Voorraad indicatie:
Groen icoontje: Op voorraad en direct leverbaar.
Rood icoontje: Niet op voorraad, normaliter binnen 3-4 werkdagen leverbaar.
Verzendkosten:
De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van de producten in uw winkelwagen.
Voeg de producten aan uw winkelwagen en ga naar de winkelwagen of kassa pagina, daar kunt u de verzendkosten zien.
De verzendmethode kunt u selecteren bij de winkelwagen of kassa pagina.
Shipping costs for other countries:
We ship WORLDWIDE.
Please register, login and place the products you want to order in your shopping cart, then go to the checkout page and you can see the shipping costs on the left bottom of the page (calculated by the weight of your order).
Levermomenten:
De producten die u heeft besteld worden via GLS, DPD of PostNL geleverd (u kunt uw keuze maken bij het bestellen). Hierbij gelden de levermomenten van GLS, DPD of PostNL. Dit betekent dat bestellingen overdag aangeleverd worden. Wanneer u op dat moment niet thuis bent, kunt u een afspraak maken bezorgdienst om het opnieuw te laten bezorgen of u kunt de bestelling de eerstvolgende werkdag bij het dichtstbijzijnde GLS/DPD depot of postkantoor afhalen.
Leveringsvoorwaarden:
Al onze prijsopgaven, transacties en leveringen geschieden volgens onze voorwaarden.
GLS, DPD of PostNL levering is op eigen risico van de klant zelf en volgens onze algemene voorwaarden. Indien een pakket beschadigd / of verdwenen is bij GLS, DPD of PostNL, dient u eerst zelf in contact te komen met GLS, DPD of PostNL voor het afwikkeling van uw klacht.
Voor klachten of vragen over uw verzending kunt van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur bellen naar 0184-435060 (GLS) of 058-2333333 (PostNL).
Prijzen:
Alle prijzen en informatie op deze site is onder voorbehoud van fouten en wijzigingen
Alle prijzen op deze website zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld staat!
Problematiek:
(de uitgebreide RMA voorwaarden kunt u downloaden als PDF bestand, onderaan deze pagina)
Retourbeleid:
Ondanks het feit dat we zo zorgvuldig mogelijk met uw bestelling omgaan, kan het voorkomen dat er een verkeerd product wordt geleverd of dat een product defect aangeleverd wordt.
In dat geval moet u onderstaande procedures volgen.
LET OP: Gebruikte/geopende waterkoeling producten kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden!
Levering defect product:
Mocht een product defect zijn, dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden d.m.v. een RMA-aanvraag. HighFlow.nl hanteert een carry-in garantie, waarbij de kosten en het risico voor retour zenden voor rekening van de klant zijn.
Levering verkeerd product:
Mocht de levering niet overeenkomen met hetgeen u heeft besteld, dan kunt u dit uiteraard terugsturen. Ook een verkeerde levering dient u aan ons te melden d.m.v. een RMA-aanvraag.
Na beoordeling van de RMA-aanvraag zult u zo spoedig mogelijk het juiste artikel toegezonden krijgen. De kosten voor het retour zenden zijn in dit geval voor rekening van HighFlow.nl.
Waardepunten:
Bij elke bestelling die u bij HighFlow plaatst, verdient u waardepunten. Deze waardepunten kunt u opsparen en gebruiken als korting bij uw volgende bestelling.
Klik voor meer info op de volgende link: Waardepunten.
Download onze uitgebreide voorwaarden.
Lees onze voorwaarden goed door, voordat u een bestelling plaatst.
Zo kan er fouten of vergissingen worden voorkomen tussen klant en HighFlow.nl.
HighFlow Particulier: Algemene Voorwaarden
HighFlow Zakelijk: Algemene Voorwaarden
1